Senarai Blog Saya


me myself n i

me myself n i

Handmade by Anasfadilah

Ahad, 24 Januari 2010

Tukang sibuk jewkk!!


Nak share ngan u all. hmm june nih my lovely brother nak kawen. So yang paling kalut skali mak aku arrr.. hmm aku pon tumpang kalut sama arrr. Yelah masa aku kawen dulu aku pk apa adernyer.. so xbyk sgt karenah. Tp kali nih aku plak hegeh2 nak wat preparation. ( wat kalut jew)..

so tema my bro silver+itam.. (nice kaler) *i like
Nak jd crite aku pon pi arr shopping kat s** nak teman my mum bli langsir.. mulanyer my mum dah bli kaler biru tapi gue reject. Xpasal2 kna p beli lain. ( dek krana mata aku yang berkenan kaler silver + itam). Pusing pnye pusing at last dapat gak.. bagi aku nice arr x semak mata memandang coz aku suke abstract..
Ehee, yang wat lagi kalut aku punye bakal adik ipar arr hmm nak soh butik tuh cari kaler silver + itam.. hmm yelah dulu susah ar nak cari tapi skang senang jew. Pengantin skang baju2 dan versatile.. Then dia tanya nak wat design pe??? hmm aku suka design serina .. nice n simple jek.. alamak xde ar plak gambar bju yang aku suka tuh..hmm nanti kalu ader aku post kat blog nih..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan