Senarai Blog Saya


me myself n i

me myself n i

Handmade by Anasfadilah

Isnin, 25 Januari 2010

HEppy birthday OYA

Jeles arr plak ngan si mimiey nih.. hm advance sungguh.. aku pon nok gok etek. hmmm Oya heppy besday.. moge tahun nih akan lebih bermakna buat dirimu bersama kehadiran insan2 baru yang disayangi. Aku terharu n trase heppy life ko yang wonderfull n hepy2 sokmo. Aku harap kite SLAMZER akan terus mekar diingatan. huhuhu.. sedih arr plak..

HMMM tringat zaman 5sc3.. hmm suka duka, susah senang, pahit manis, smua kite lalui.. akhirnya perjalanan kite terus begini.

Sekali lagi WISH U panjang Umor n di murahkan rezeki..

nie aku blanje kek.. eheehe

yummy i like this cake..

4 ulasan:

  1. tankiu zuraaaaaaaaaaaaa i miss u so much2..uwaaaaaaaaaaaaaaa bila teringat time 5sc3 cedih aku windu saat tu kan,kan,

    BalasPadam
  2. jgn jeles...miey dah bg laluan tuk zuera...hehehe...ye kan tingat zaman skull dulu..time birthday kita bulan yg sama kita tukar2 hadiah kan...best sgt...sekarang dah jauh...huhu...

    BalasPadam
  3. jangan cakap cam tuh kengkawan.. pe2 pon kite tetap bersahabat, walau pon jauh.. buktinyer tgk kite tetap berhubung walaupon dah lama lost contact.. muahhh u all

    BalasPadam