Senarai Blog Saya


me myself n i

me myself n i

Handmade by Anasfadilah

Rabu, 27 Januari 2010

baru leh meniarap

Today aku nak kongsi ngan u all.. ehehehe actually nak story bout my little charming.. Hmm skang nih dah sakan nak meniarap jekw. Asal letak baring je automatik terus nak meniarap, klakar gak ar aku tengok. hmm mase mula2 nk niarap tuh my mom ader pesan jgn tolong dia kalu dia nak try untuk meniarap. Tp kadang aku kesian gak, dalam diam2 aku try to push his body or betol2 kan tangan dia. bkn pe aku takot smthing bad happen. So aku decide nak help putera ibu arrr..
Tapi skang alhamdulillah no need to help dah. Dia sendri wat stunt ala2 superboy.. HEhehhe seronotnyerr. Yg paling meworriedkan aku bila time malam dah tdo. Sakan nak niarap gak. Kekadang aku xsedar bila dia bertukar jadi superboy???? Ehehe.. ada kalanyer aku alihkan badan dia terlentang or mengiring yelah risau dia susah nak bernafas plak. bru jek aku alih sekali pandang dia dah back to be superboy again.. hishh.. Lama tuh aku let be jelah... yelah mayb dia selesa cam tuh.



Jadi satu hal plak semalam sedang dia syyook jd superboy sekali aku tengok aku punye space nk tdo jd kecik le plak.. Owhhh superboy dah kuasai katil ibu yekkk.. Alahaii.. So xtergamak aku nak alihkan takoot trjaga so aku pon baring jelah. Takot plak superboy gedebukk ke bawah.

Pagi tadi aku story ngan hubby pasal superboy.. Nak tawu hubby kata pe???

hubby : La yekea.. hmm kalu superboy dah concer katil superman nak landing kat ner??(So aku pon pe lagik.. ketawa arrr terbahak2..)

Ni ler ghupenyer budak nih..

Aksi superboy xdapat ditayangkan atas sebab2 yang xdapat di elakkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan