Senarai Blog Saya


me myself n i

me myself n i

Handmade by Anasfadilah

Selasa, 5 Januari 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Heppy New Year 2010!!!


Tahun nie aku teramat heppy sekali... bukan apa twun nih aku rasa amat bermakna sekali.. yelah sebelum nih aku sowang jek thun lepas ade hubby n twun nih aku ade bby. Wahhhh.. cam xpercaya raso. Masa berlalu begitu pantas. Sometimes aku terpikir apa betoi ke life aku jd cam nih?? Wohhh.. waohhh.. u all jgn ingat aku dah kawen dah ade anak aku xbleh cam dolu2.. Hehehhe.. boleh nak macam dulu2 tapi xakan sama. Coz tanggungjawab makin besar beb.
Story pasal new year.. thun nih aku celebrate kat umah jek.. hehehe.. best giler tgk bunga api dari rumah.. mmg happening. xpayah nak pi jauh2 n bersesak2 ngan org ramai nak tengok bunga api..

2 ulasan:

  1. SELAMAT TAHUN BARU BUAT ZUERA YEE...AZAM LAMA DAH TERLAKSANA BLUM....MOGA BAHGIA WITH FAMILY YEE....

    BalasPadam
  2. hopefully lehh.. nie blum pe2 dah 2 thun dok berjauhan ngan hubby..

    BalasPadam