Senarai Blog Saya


me myself n i

me myself n i

Handmade by Anasfadilah

Selasa, 2 Februari 2010

moge tahun ni lebih bermakna

Aku bosan ler ngan keje aku skang nih.. nak kata bz sngat mmg xsgt. Aku kadang2 bersyukur gak.. Yelah masa aku kje kat tempat lama tuh aku mmg tersangat la bz. Aku kuar umah gelap, dalam 6.30am aku dah kena kuar umah, sampai opis lebih kurang pukul 7.45am. Tuh x termasuk kalu jalan jem kat seberang jaya.. Nak balik jgn kata ler.. selagi blum gelap selagi tuh aku xleh balik umah.. kadang tuh nak balik ikot opis hour mesti nak create mcm2 alasan n pass keje kat org lain.. MMg tension keje tuh.. Gosh!! aku serik dah keje cam tuh!! Sampai umah jek semua penghuni dah tdo. Berbanding tmpat keje skang mmg dekat bangat ngan umah aku. Tp aku xkan dapat belajar pe2 kalu keje cam nih. Ya Allah.. Kau limpahilah aku ngan rezeki mu yang melimpah ruah.. Sesungguhnyer kau maha mengetahui. Amin

Aku bersemangat nak pergi keje tp xde ape yang bole aku harapkan keje kat sini. Saban hari aku mohon agar kehidupan aku akan bertambah baik dari hari ke hari. Kekadang jeles gak kengkawan yang boleh dikatakan berjaya. Yelah nasib masing2 kite xtawu. Mungkin nasib menyebelahi aku tahun ini. Apa yang penting.. Usaha.. Usaha.. Usaha . Aku terus bersabar menempuh kehidupan yang penuh dugaan dan cabaran ini ngan hati yang terbuka dan tabah..
Hmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan